Ritratti Di Surf
"Ritratti Di Surf" verkent de Italiaanse surfcultuur via interviews met surfers, shapers en artiesten. Van kampioenen als Alessandro Ponzanelli tot underground helden als David Pecchi, de film toont hun passie en avonturen als zij op zoek zijn naar golven in heel Italië en daarbuiten. De film is geschoten in 16mm door de makers van Onde Nostre, en is een boeiend portret weergave van de surfscene in Italië.