Chicos Del Puerto, Los
Miguel maakt de reis die zijn grootvader, die is opgesloten door zijn eigen familie, niet kan maken: zijn missie is om naar een begrafenis te gaan en een legerjas op het graf van de vriend van zijn grootvader achter te laten. Samen met Lola en Guillermo verlaat hij de wijk Nazaret. Hij zwerft door de buitenwijken van Valencia, op zoek naar een kerkhof en wordt geconfronteerd met een verlaten stad.