We Love Moses
Toen Ella 12 was, heeft ze voor het eerste gevochten. Toen ze 12 was ontdekte ze ook seksualiteit. Ella is nu 18 en overdenkt hoe ze door haar obsessie met Moses, de beste vriend van haar broer, nog altijd een geheim met zich meedraagt.