Confessions of a Psycho Killer
Patrick Mackay is de langstzittende gevangene in Groot-Brittannië, maar desondanks is hij voor velen nog steeds een mysterie. Sommige experts beschrijven Mackay als 'de vergeten seriemoordenaar van Groot-Brittannië'.