Spider's Web, The: Britain's Second Empire
Tegenwoordig blijkt dat bijna de helft van het offshore vermogen wereldwijd zich bevindt in Britse offshore jurisdicties. Groot-Brittannië is een van de voornaamste spelers in de wereld van internationale financiën. Hoe is deze situatie ontstaan en wat voor impact heeft het op de wereld van vandaag?