Confessions of a Shopaholic
In het glamoureuze New York droomt Becky van een baan als schrijfster bij een hoogstaand modeblad. Ze komt binnen als ze een persoonlijke financiële column mag schrijven bij een zusterbedrijf. Tot haar verbazing wordt haar column een succes en ze wordt stapelverliefd op haar knappe baas.
Maak je klaar om verliefd te worden op de lieftallige Becky Bloomwood (Isla Fisher) in deze hilarische romantische komedie. In het glamoureuze New York droomt Becky van een baan als schrijfster bij een hoogstaand modeblad. Ze komt binnen als ze een persoonlijke financiële column mag schrijven bij een zusterbedrijf. Tot haar verbazing wordt haar column, "The Girl In The Green Scarf", een succes en ze wordt stapelverliefd op haar overwerkte, maar knappe baas (Hugh Dancy). Maar Becky heeft een geheim dat tot hilarische grappen leidt, waardoor uit alles uit elkaar kan vallen. Naar de bestseller en met de perfecte komediecast is dit de fijne romantische komedie die je moet hebben en waar je steeds weer verliefd op wordt.