Confetti
Een satire over drie paren die het tegen elkaar opnemen om de begeerde prijs voor 'Meest originele bruiloft van het jaar' te winnen.
Zeg gerust 'ik wil’ tegen deze hilarische satire over drie gekke paren die de felbegeerde prijs voor 'Meest originele bruiloft van het jaar' willen winnen. De strijdende duo’s bestaan uit de toondove Matt (Martin Freeman) en Sam (Jessica Stevenson), die het onfortuinlijke huwelijksthema Hollywoodmusicals hebben gekozen, de hypercompetitieve tennispartners Josef (Steven Mangan) en Isabelle (Meredith MacNeil), en de schandalig ongeremde nudisten Michael (Robert Webb) en Joanna (Olivia Colman). Op het spel staat een droomhuis ter waarde van miljoenen dollars, maar kan de liefde overleven te midden van ongebreidelde voorhuwelijkse chaos?