Coureur
De jonge wielerbelofte Felix staat op het punt om zich in Italië bij een semiprofessioneel team te vervoegen. Hij wil koste wat het kost in de voetsporen van zijn fanatieke vader treden, die absoluut wil dat zijn zoon het verder schopt dan hij.
De jonge wielerbelofte Felix staat op het punt om zich in Italië bij een semiprofessioneel team te vervoegen. Hij wil koste wat het kost in de voetsporen van zijn fanatieke vader treden, die absoluut wil dat zijn zoon het verder schopt dan hij. Felix' frêle gezondheid blijkt echter niet opgewassen tegen de nietsontziende wielerwereld met zijn moordende concurrentie. Gebaseerd op Kenneth Merckens eigen bewogen wielerverleden.