Glory Road
Dit is het spannende en inspirerende verhaal van het team dat schoolbasketbal voor altijd veranderde. Don Haskins neemt een baan aan bij een kleine universiteit in Texas en stelt het eerste Afro-Amerikaanse team samen. In een turbulente tijd van sociale en politieke veranderingen, zorgt hun succes voor schokgolven en leidt het tot de ultieme confrontatie met de nummer één in Kentucky.