Cuatro Puntas: Musica Desde Abajo
Raul en Jose zijn twee vrienden die al 20 jaar op het podium staan en albums opnemen, weer of geen weer. Terwijl ze hun laatste album voltooien is er de onzekerheid of iemand het zal horen, maar ze willen gewoon doorgaan met muziek maken.