Por Humor a La Musica
Tijdens een concert van de groep "No me pises que llevo chanclas", met de gastartiesten die hun muzikale en emotionele leven hebben beïnvloed, wordt het leven van deze groep en de geschiedenis van de humoristische muziek die in Spanje wordt gemaakt, verteld.