Cypher
Tierra Whack werd bekend toen ze op een straat in Philadelphia aan het rappen was voor een YouTubekanaal. Jaren later documenteert regisseur Chris Moukarbel haar verbazingwekkend snel groeiende carrière. Al snel vragen we ons af wie er door wie wordt gefilmd, en of bekeken worden wenselijk en onvermijdbaar is als je beroemd bent.