De Ongelofelijke Reis
Een blije puppy, een hilarische Himalaya-kat en een wijze, oude golden retriever hebben hele bekende menselijke stemmen. Het avontuur begint als ze tijdelijk door een kennis van de familie worden opgevangen, honderden kilometers verderop. Na een aantal dagen denken ze dat hun familie in de penarie zit en besluiten ze naar huis te gaan. Tijdens hun reis komen ze onverwachte verrassingen tegen.