Decorating Disney: Holiday Magic
Deze feestdagenspecial van een uur neemt het publiek mee op een ongekende reis achter de schermen, waarbij zowel Walt Disney World als Disneyland worden omgetoverd tot de Vrolijkste Plekken op Aarde.