Flying Frenchies, The: Back to the Fjords
De Flying Frenchies zijn terug, met meer fantastische stunts en meeslepende experimenten in een wervelend avontuur naar de fjorden van Noorwegen. Twintig of meer van de meest kleurrijke personages die je je maar kunt voorstellen, elk met een andere vaardigheid of talent, werken samen om een buitengewoon spektakel in de buitenlucht te creëren zoals nog nooit tevoren!