North of the Sun
Inge Wegge (25) en Jørn Ranum (22) verbleven negen maanden in een afgelegen baai op een Arctisch eiland in Noord-Noorwegen. Ze bouwden een hut van drijfhout en overleefden op bedorven voedsel. Hun motivatie? Surfen op 's werelds beste golven in de grote Atlantische Oceaan, waardoor hun arctisch avontuur onvergetelijk was.