Free Way
Freeway duikt in het hart en culinaire creativiteit van chef-kok Raül Balam. Hij overkwam zijn verslaving dankzij het voorbeeld van zijn moeder. Nu staat hij voor nieuwe culinaire uitdagingen, waarbij hij zijn extravagante dagelijkse activiteiten deelt op Instagram. Deze documentaire vertelt zijn reis van de sluiting van het driesterrenrestaurant van zijn moeder, Sant Pau.