Soul
Het verhaal van Eneko Atxa's reis naar Japan, waar hij de 91-jarige Jiro Ono ontmoet. Beide gerenommeerde koks hebben drie Michelinsterren. Ondanks hun verschillen in leeftijd en achtergrond, koken ze met passie en streven ze naar perfectie.