Giants of the Deep Blue
Duik onder water voor een buitengewone kijk op majestueuze en fascinerende walvissen en dolfijnen. We onderzoeken hun sociale gedrag en jachtstrategieën en kijken naar wat er gedaan kan worden om deze bijzondere dieren te behouden voor de oceaan.