Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp onthult het niet eerder vertelde verhaal van het politieonderzoek naar de Hatton Garden-overval, de grootste diefstal in Groot-Brittannië. Door gesprekken met agenten, het gebruik van niet eerder bekeken bewakingsbeelden en het bekijken van de in het geheim opgenomen gesprekken van de bendeleden, neemt de film ons mee in een van de langste en meest uitdagende operaties van de Flying Squad.
Ross Kemp onthult het niet eerder vertelde verhaal van het politieonderzoek naar de Hatton Garden-overval, de grootste diefstal in Groot-Brittannië. Door gesprekken met agenten, het gebruik van niet eerder bekeken bewakingsbeelden en het bekijken van de in het geheim opgenomen gesprekken van de bendeleden, neemt de film ons mee in een van de langste en meest uitdagende operaties van de Flying Squad. Kemp onthult het verloop van het onderzoek en werpt een nieuw licht op Kenny Collins, de verkenner van de bende, tijdens zijn allereerste interview op tv. Collins vertelt het verhaal van de overval en spreekt voor het eerst over zijn veroordeling.