How To Hire A Hitman
Nadat ze honderden gekraakte berichten heeft ontvangen van een website voor huurmoorden, duikt Yinka Bokinni in de duistere wereld van het darkweb om uit te zoeken of het mogelijk is om anoniem een moord te bestellen.
Nadat ze honderden gekraakte berichten heeft ontvangen van een website voor huurmoorden, duikt Yinka Bokinni in de duistere wereld van het darkweb om uit te zoeken of het mogelijk is om anoniem een moord te bestellen. De berichten onthullen dat honderden mensen van over de hele wereld online moordaanslagen bestellen, en deze mensen maken geen deel uit van bendes zoals je zou verwachten. In plaats daarvan zijn het doodgewone mensen die vrienden, partners en collega's dood willen hebben. Yinka onderzoekt of deze bestelde moorden echt zijn of deel uitmaken van oplichting. Het antwoord ligt in een moordzaak die plaatsvond nadat de moord op een doodnormale moeder met succes online was besteld. Yinka identificeert een levend doelwit in de staat New York en spoort hem op om te zien of hij nog steeds gevaar loopt en of ze kan helpen ontdekken wie er achter de moord zit. In twee afleveringen combineert Yinka aangrijpende verhalen over waargebeurde misdrijven, met een aangrijpend onderzoek naar deze geheimzinnige wereld.