Het kanaal vol geheimen'
In een sluis wordt het drijvende lijk van een vrouw gevonden. Er wordt een slimme politieagente uit Parijs op de zaak gezet, maar daarvoor zal ze moeten samenwerken met de lokale politie die iedereen in het plaatsje kent.