Kampala Cycling Couriers
Vier fietskoeriers in Kampala, geholpen door Nederlandse expert Joeri Scholte, starten Kampala Cycling Couriers. Uitdagingen testen hun vastberadenheid terwijl de toekomst van hun bedrijf onzeker wordt voorafgaand aan het vertrek van Joeri.