Tour Du Faso
Tour du Faso volgt drie outsiders tijdens de grootste wielerwedstrijd van Afrika door de woestijn. Tussen Europees perfectionisme en Afrikaanse realiteit jagen zij gepassioneerd hun dromen na. De focus ligt niet op winnen maar op de ervaring zelf, net zoals in de tijd toen het wielrennen nog niet gecommercialiseerd was. Met een totaal prijzengeld van 25.000 euro, is meedoen alles.