LEGO Star Wars: Griezelige Verhalen
Na een noodlanding op de vulkanische planeet Mustafar, zoeken Poe en BB-8 hulp in het griezelige oude kasteel van Darth Vader. Daar ontmoeten ze een sluwe Hutt, een moedige monteur, en Darth Vaders oude bediende Vaneé die hen trakteert op drie angstaanjagende verhalen die verband houden met oude artefacten en iconische schurken uit alle tijdperken van Star Wars.
"Na de LEGO Star Wars Feestdagenspecial, is de geheel nieuwe LEGO Star Wars Griezelige Verhalen een seizoensgebonden viering van de gemene donkere kant van de Star Wars-melkweg, net op tijd voor Halloween.
Na de gebeurtenissen van The Rise of Skywalker moeten Poe en BB-8 een noodlanding maken op de vulkanische planeet Mustafar, waar ze de hebzuchtige en samenzwerende Graballa the Hutt ontmoeten die het kasteel van Darth Vader heeft gekocht en het aan het renoveren is tot het eerste all-inclusive, Sith-geïnspireerd luxe hotel. Terwijl hij wacht op de reparatie van zijn X-Wing, wagen Poe, BB-8, Graballa en Dean (een moedige jongen die werkt als Graballa's monteur) zich diep in het mysterieuze kasteel met Vaders trouwe dienaar, Vaneé. Onderweg deelt Vaneé drie griezelige verhalen die verband houden met oude artefacten en iconische schurken uit alle tijdperken van Star Wars. Terwijl Vaneé zijn verhalen vertelt en onze helden dieper in de schimmige onderbuik van het kasteel lokt, ontstaat er een sinister plan. Met de hulp van Dean zullen Poe en BB-8 hun angsten onder ogen moeten zien, een eeuwenoud kwaad tegenhouden en ontsnappen om terug te keren naar hun vrienden."