Martwe małżeństwo
Filip werkt als professionele extra in films, en specialiseert zich in het spelen van lijken. Op de set van een historische film ontmoet hij een andere extra, Łucja, die de rol van een dode vrouw speelt. De lange uren waarin ze op elkaar liggen, leiden tot een bitterzoete relatie die onder ongebruikelijke omstandigheden tot stand komt.