Mees Kees In de Wolken
Als een groot schoolfeest nadert, is Tobias te verlegen om Hasna mee te vragen. Mees Kees heeft geen tijd om hem te helpen, want die probeert angstvallig Marie Louise te ontlopen. Terwijl mevrouw Dreus klas 6b de wals leert dansen voor op het feest, lijkt voor Tobias alles mis te gaan. Kan Mees Kees op tijd zijn hoogtevrees overwinnen en Tobias redden zodat het feest kan doorgaan?