Mees Kees Langs de lijn
Meester Kees doet mee aan een toekomstproject. Hoewel hij en zijn klas veel creatieve ideeën hebben, heeft directrice Dreus haar eigen ideeën over het project. Zij wil dat klas 6b meedoet aan het schoolvoetbaltoernooi, maar Mees Kees weet niets van voetbal. Wat begint als een leuke uitdaging, eindigt in chaos. Gelukkig kan Mees Kees altijd rekenen op zijn energieke leerlingen.
In alweer het vierde deel van de populaire Mees Kees-reeks doet de school van meester Kees mee aan een toekomstproject. Alle creatieve ideeën van Mees Kees en zijn klas ten spijt, heeft directrice Dreus haar eigen ideeën over de invulling van het project. Zij wil dat klas 6b meedoet aan het schoolvoetbaltoernooi, maar Mees Kees weet niets van voetbal, en zelf voetballen kan hij al helemaal niet. Wat begint als een leuke uitdaging, eindigt in chaos als de moeder van Mees Kees ziek wordt. Dreus vervangt hem als voetbalcoach, terwijl Mees Kees zijn best doet om de zaakjes thuis op orde te krijgen. Gelukkig kan Mees Kees bij uitdagingen altijd rekenen op zijn energieke leerlingen, die met hun creativiteit, humor en enthousiasme alles weten op te lossen.