Melody Time
In de grootse traditie van Disneys geweldige muziekklassiekers biedt Melody Time zeven tijdloze verhalen, elk gelardeerd met vrolijke muziek en onvergetelijke personages.
In de grootse traditie van Disneys muziekklassiekers, biedt Melody Time zeven tijdloze verhalen vol vrolijke muziek en onvergetelijke personages. Disney-favoriet Donald Duck haalt capriolen uit als de ster van 'Blame It On The Samba'. Het wordt hommeles voor een hommel in 'Bumble Boogie'. Moedig de stoute sleepboot aan in 'Little Toot' en geniet van legendarische helden in 'Johnny Appleseed' en 'Pecos Bill'.