Nino De Fuego, El
Aleixo Paz, bijgenaamd "Boy from the Blaze," overleeft een tragisch ongeval en zijn leven stort in. Strijdend tegen de pijn en de woede vindt hij troost in het schrijven van liedjes. Met steun van een vriend en zijn moeder verzamelt hij de moed om op te treden, confronteert hij zijn angsten en vindt hij hoop.