Prom
In Prom heeft elk koppel een verhaal en er zijn er geen twee hetzelfde. Voor Nova Prescott (Aimee Teegarden) is het het klassieke verhaal van tegenpolen die elkaar aantrekken, wanneer ze valt voor de jongen (Thomas McDonell) die haar perfecte schoolbal in de weg staat. Lach en huil mee wanneer geheimen worden onthuld, schijnbaar stabiele relaties stuklopen en nieuwe romances opbloeien. De middelbare school telt honderden nachten, maar er is slechts één Prom.