Soul II Soul
Het ongekende succes van Soul II Soul in de Britse zwarte muziek wordt gekenmerkt door de culturele roots en voortdurende modernisering, wat diepgaande invloed heeft op de rave-cultuur. Hun live optreden, in de beroemde Metropolis Studios in Londen, toont hun iconische hit 'Back to Life', wat hun invloedrijke rol in de Britse muziekgeschiedenis belichaamt.