Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, een buitengewone atleet van 25 jaar, is geweldig in alpinisme en ultratrailrunning, waarbij hij de gevaren van zijn bergachtige omgeving trotseert. Ondanks de hoge prijs van zijn streven blijft zijn passie een drijvende kracht, die de veerkracht en vastberadenheid toont van degenen die geboren zijn in dergelijke ruige landschappen.