Longboarding La to NY
Een Britse filmploeg gaat een ambitieus avontuur aan en reist op een longboard 4800 km door de VS, van LA naar New York. Ondersteund door een klein team wordt dit avontuur dat hun leven verandert, en dat gaat door woestijnen, bergen en steden, vastgelegd.