Gordon Ramsay: Uncharted
Gordon Ramsay is op een missie om zichzelf onder te dompelen in nieuwe culturen, gerechten en smaken. Van Peru, Laos en Marokko tot Hawaii, Alaska en Nieuw-Zeeland, Ramsay raast door valleien, duikt in oceanen, wandelt door bossen en klimt op bergen tijdens zijn reis rond de wereld in zijn nooit eindigende zoektocht naar culinaire inspiratie.