The Wrong Mans
Twee kantoormedewerkers raken verstrikt in een dodelijke samenzwering nadat ze een rinkelende telefoon vinden op de plaats van een auto-ongeluk. Het beantwoorden van de telefoon zet hun wereld op zijn kop en ze beseffen dat het aan hen is om de situatie te redden. Ze zijn op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment, met de verkeerde vaardigheden. Ze zijn de Wrong Mans (de verkeerde mannen).