Finding Alice
Als haar man na een val plotseling sterft, blijft Alice alleen achter in het huis dat hij heeft gebouwd. In deze prachtige, maar ook ongrijpbare, vreemde woning heeft Alice het nog moeilijker met haar zware verlies.
Als haar man na een val plotseling sterft, blijft Alice alleen achter in het huis dat hij heeft gebouwd. In deze prachtige, maar ook ongrijpbare, vreemde woning heeft Alice het nog moeilijker met haar zware verlies. Niet alleen kan ze nauwelijks de koelkast vinden, ze ontdekt ook nog dat haar man veel schulden en andere geheimen heeft achtergelaten.