Call It Love
Als haar familie plots dakloos wordt, besluit Woojoo wraak te nemen voor al het onrecht dat haar is aangedaan. Haar veronderstelde vijand, Dongjin, is echter een hartverscheurend eenzame en zachtaardige ziel. Zal het haar lukken om haar plan voort te zetten?