Compro Likes
Wanneer het niet lukt om op de traditionele manier beroemd te worden, zoekt de mistroostige acteur Wagner hulp bij de excentrieke goeroe Johnny Silva. Met zijn advies, 'doe alsof tot het lukt', bereikt Wagner internetroem, inclusief miljoenen volgers, verzonnen relaties en neprollen in films. Wagner is van plan om volop van zijn roem te genieten. Als hij niet eerst gecanceld wordt, natuurlijk.
Deze Braziliaanse comedyserie volgt Wagner, een mistroostige acteur die z'n rekeningen betaalt door op te treden in verzorgingshuizen en op kinderfeestjes. Na de zoveelste mislukte auditie zoekt Wagner hulp bij de excentrieke goeroe Johnny Silva. Zijn advies is om koste wat het kost beroemd te worden, waardoor Wagner besluit een nepleven te verzinnen op sociale media. Inclusief een neprelatie met een beroemdheid en een neprol in een actiefilm. Tot zijn grote verrassing blijkt het te werken! Hij krijgt er miljoenen volgers bij en wordt zelfs gecast in z'n eerste filmrol. Maar de internetroem brengt, naast veel haters, ook de eeuwe dreiging om gecanceld te worden. Door Johnny's advies stap voor stap te volgen, haalt Wagner bizarre en gevaarlijke stunts uit die hem en het internet bijna breken. Vanwege het succes van zijn grootste stunt ooit wordt Wagner uitgenodigd voor een enorme filmproductie in Spanje, maar dan verdwijnt zijn vliegtuig plotseling. De wereld vraagt zich af: waar is Wagner?