Custodia repartida
De eerste tv-serie die Javier Fesser heeft geregisseerd, gaat over Cris en Diego. Ze zijn net uit elkaar en hebben afgesproken vrienden te blijven. Maar dat wordt lastig als ze weer bij hun ouders intrekken. Die behandelen Cris en Diego als kinderen, ook al zijn ze ruim 40 jaar en hebben ze een 5-jarige dochter, Cloe.
De eerste tv-serie die Javier Fesser heeft geregisseerd, gaat over Cris en Diego. Ze zijn net uit elkaar en als een modern stel willen ze hun scheiding regelen zonder advocaten: ze willen vrienden blijven. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want het leven is zwaar en relatiebreuken zijn nog zwaarder. Vooral als je weer bij je ouders moet intrekken omdat je geen balans hebt tussen je werk- en privéleven of zelf de huur niet kunt betalen. Hun ouders willen hen helpen, maar behandelen hen als kinderen en bemoeien zich overal mee. Cris en Diego zijn ruim 40 jaar en hebben een dochter van 5, Cloe, die er volop van profiteert dat haar grootouders haar maar al te graag verwennen.