Drugs, Inc.
Drugs: een miljarden-dollar-industrie die als geen enkele andere substantie ter wereld leidt tot zoveel misdaad en geweld. De illegale drugsindustrie die kartelleiders miljonairs maakt, is ook een belangrijke inkomstenbron voor arme arbeiders over de hele wereld.