Eveline's Asian Favourites
In Eveline's Asian Favourites laat Eveline zien dat het maken van heerlijke Aziatische gerechten niet moeilijk hoeft te zijn! Eveline legt stap voor stap uit hoe je haar favorieten snel en eenvoudig op tafel zet. In elke aflevering staat een andere keuken centraal. Wordt het vandaag Indisch, Japans, Chinees, Thais of Koreaans? Eén ding is zeker: alle recepten zijn om je vingers bij af te likken!
In Eveline's Asian Favourites laat Eveline Wu zien dat het maken van heerlijke Aziatische gerechten helemaal niet moeilijk hoeft te zijn!
Eveline Wu is chef en eigenaar van acht restaurants. Elke aflevering laat ze zien hoe je haar favoriete Aziatische gerechten thuis kunt maken. Stap voor stap legt ze uit hoe je snel en eenvoudig een heerlijke maaltijd op tafel zet. En telkens komt er een andere keuken aan bod. Wordt het de Indische, Japanse, Chinese, Thaise of toch de Koreaanse keuken? Alle recepten zijn om je vingers bij af te likken. Dat wordt smullen!