Eveline's Asian Streetfood
In Eveline's Asian Streetfood laat Eveline zien hoe je binnen 15 minuten de lekkerste Aziatische gerechten op tafel zet. Ze laat zien hoe je Aziatische streetfood-recepten thuis kunt maken. Stap voor stap legt ze uit hoe je snel en gemakkelijk iets heerlijks op tafel zet. In iedere aflevering staan andere keukens centraal en ontdekken we favoriete streetfood-gerechten van over de hele wereld!
Eveline Wu is chef en eigenaar van acht restaurants. Elke aflevering laat ze zien hoe je smakelijke Aziatische streetfood-recepten thuis kunt maken. Stap voor stap legt ze uit hoe je snel en gemakkelijk iets heerlijks op tafel zet. In iedere aflevering staan andere keukens centraal en zo ontdekken we favoriete streetfood-gerechten van over de hele wereld. Vanaf nu maak je de lekkerste streetfood gewoon thuis!