Gordon Ramsay: Uncharted Showdown
Uncharted wordt persoonlijk als Gordon het opneemt tegen Britse sterrenkoks Paul Ainsworth en Matt Waldron die zijn begonnen in de keukens van Ramsay voor ze hun eigen restaurants geopend hebben. Terwijl Paul en Matt in hun thuisbasis werken, moet Gordon diep gaan bij de laatste kookwedstrijden om zijn studenten niet de meesters te laten worden. In Costa Rica komt Gordon voor zijn grootste uitdaging tot nu toe: hij neemt het op tegen zijn dochter Tilly in een epische culinaire wedstrijd.