Growing Up
Growing Up, gemaakt door Brie Larson en Culture House, is een originele docuserie die de uitdagingen, overwinningen en complexiteit van het opgroeien laat zien aan de hand van tien meeslepende verhalen. De serie combineert allerlei vormen van filmen en volgt één gecast individu in de leeftijd van 18-22 jaar terwijl die persoon zijn of haar verhaal vertelt.
Growing Up, gemaakt door Brie Larson en Culture House, is een originele docuserie die de uitdagingen, overwinningen en complexiteit van het opgroeien laat zien aan de hand van tien meeslepende verhalen. De serie combineert allerlei vormen van filmen en volgt één gecast individu in de leeftijd van 18-22 jaar terwijl die persoon zijn of haar verhaal vertelt. Het publiek krijgt een emotioneel sterk verhaal te zien dat een boeiende kijk geeft op de tienertijd en de diverse sociale, familiale en innerlijke obstakels die jongeren tegenkomen op hun weg naar zelfontdekking en acceptatie. Elke aflevering van 30 minuten gaat over een jongere en zijn of haar ervaringen met opgroeien. In elke aflevering staat een zeer persoonlijk interview centraal waarin onze helden ons meenemen door hun kindertijd en tienerjaren. Naast deze interviews brengen heropgenomen scènes hun belangrijkste momenten tot leven.