Heerlijk Oostenrijk
Culinair journalist Laura de Grave doorkruist het prachtige Oostenrijkse landschap op de motor. Ze laat zien dat de Oostenrijkse cuisine meer is dan schnitzel en apfelstrudel. Onderweg stopt ze bij boeren, chef-koks en voedselproducenten met bijzondere verhalen. Zij maken gebruik van eeuwenoude technieken op het gebied van eten. Deze mensen helpen Laura in haar zoektocht naar de geheimen van culinair Oostenrijk. Uiteraard helpen ze Laura graag mee bij het bereiden van typische Oostenrijkse gerechten.