Lost Man Found
Satoru Matsudo verhuist naar Tokio, in de hoop acteur te worden. Hij heeft moeite om door te breken in de filmindustrie, maar zijn geluk begint om te slaan wanneer hij een vliegticket vindt van de CEO van een talentenbureau. Na verloop van tijd maakt Satoru naam als acteur. Hij krijgt een telefoontje uit Amerika. Hij hoopt dat het een aanbod uit Hollywood is, maar in plaats daarvan hoort hij over zijn vervreemde oudere broer.