One Captain
Het ironische en ontroerende verhaal van Francesco Totti’s laatste 18 maanden als voetballer, of zijn strijd tegen de tijd en zijn coach, wat eindigt met het hartverscheurendste afscheid van voetbal in de sportgeschiedenis.