The First Responders
Als er een crisis is, bellen we meteen het alarmnummer. Ze zeggen dat hulpverleners twee harten hebben: één voor zichzelf en één voor de burgers in nood. Een politiebureau en een aangrenzende brandweerkazerne werken samen om in de zwaarst denkbare omstandigheden misdaad en branden te bestrijden.