Tomorrow, I'll Be Someone's Girlfriend
Yuki verdient de kost als callgirl. Rina verdrijft haar eenzaamheid met mannen. Aya ondergaat voortdurend plastische chirurgie. Moe leeft haar leven en laat zich niet beïnvloeden door anderen. Yua leeft in het moment en in het uitgaansgebied. Allemaal hebben ze hun eigen problemen, zorgen en emoties. Hun strijd om zichzelf een betere plek in de wereld te geven, roept veel empathie op.